wtorek, 12 lutego 2013

Spin-Off

Jestem zawiedziona Julie Plec...
Czy to faktycznie koniec ich historii? :(
Po co Haley? Po co CAMILLE? To jest zasadnicze pytanie...
Naprawdę zamierzają ugłaskać nas jakąś marną kopią Caroline? Nie mieści mi się to w głowie, przecież Klaus nie kochał nikogo przez tak długi okres czasu, co więcej! Nikt nigdy nie był mu na tyle bliski jak ona w przeciągu tych 1000 lat! Nie wyobrażam sobie, że o tak, zakocha się w jakiejś studentce poznanej na ulicy. Klaus moim zdaniem jest zbyt pokręconym i na tyle trudnym charakterem, żeby zapomnieć o Caroline na rzecz jakiejś Camili którą usilnie wpychają nam do gardeł.
To jest niesmaczne i nie trzymające się kupy, nie kupuję tego i nie zamierzam kontynuować oglądania Pamiętników, jeśli zamierzają uciąć tę relacje bo tak im się podoba :|
Co myślicie?


9 komentarzy:

  1. Zgadzam się z Tobą. W ogóle nie podoba mi się pomysł z osobnym serialem o Pierwotnych. Oni są częścią Pamiętników. Jeśli ich usunął serial na tym straci. Ja osobiście przestane oglądać TVD jeżeli ich wszystkich uśmiercą, a tego nowego serialu też raczej oglądać nie będę.

    OdpowiedzUsuń
  2. uważam że to chamskie!! masz rację Klaus nikogo dawno nie kochał i ma trudny charakter, ale zmienił się trochę dzięki Caroline i wkurzę się jak skończą to w tak beznadziejny sposób !!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Się nie porycz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz był zbędny.
      A co do tego co przeczytałam na Twoim blogu - jestem w szoku. Klaus I Caroline to było... naprawdę tylko dla nich już oglądałam ten serial. Teraz chyba już całkiem zrezygnuje... ;/ Kaś.

      Usuń
    2. Oh, jakie to piękne. Pierwotny wampir, który nic nie czuł przez 1000 lat, zakochał sie od pierwszego wrażenie w rozpuszonej, puszczalskiej nastolatce. Aż się wzruszyłam.

      Usuń
  4. zgadzam się z Tobą... Klaroline team <3 to ja rycze na ich scenach a zaraz będzie eeeend ;(( nie lubię!

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja sądzę, że powinnaś kontynuować opowiadanie. ._.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też byłam zła, ale myślę że nie będzie tak źle po tym co czytałam. Może Caroline tez pojawi sie w spin offie a jak nie to cos te spilery o 18 odcinku wydają się być hmmm... gorące. A szczególnie jak ten seks z hybrydą będzie dotyczył jej. Chociaż mam przeczucie że chodzi o KAtherine. Nie wiem skąd ale tak czuję :D

    A Ty lepiej dodaj nowy rozdział a nie! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się. Według mnie Klaus ciągle kocha Caroline i ma to schowane głęboko w głowie a podświadomie "zakochał" a raczej "zauroczył" się w camili bo jest podobna do caroline

    OdpowiedzUsuń

c z y t a j ą

liczby